luni, 23 martie 2015

VIDEO: BICICLISTĂ NEATENTĂ, TĂVALITĂ pe asfalt in Smeeni, de un autoturism de teren

Luni, 23 martie 2015, in jurul orelor 17.00 pe DN 2C, în localitatea Smeeni a avut loc un accident rutier, soldat cu rănirea uşoară a unei tinere de 33 de ani din Smeeni.Un autoturism de teren condus de un bărbat de 56 de ani din Buzău, a încercat să depăşească tânăra ce circula pe o bicicletă. Aceasta nu a observat autoturismul şi a încercat să vireze la stânga, pentru a intra pe o stradă lăturalnică, fiind acroşată de oglinda autoturismului şi aruncată pe şosea.

Femeia se îndrepta catre casa in momentul accidentului

"Mergeam normal pe partea dreapta şi ea a virat stânga în scurt. Am ocolit-o mult, dar am lovit-o cu oglinda şi a căzut pe asfalt. Am vrut s-o duc imediat la spital dar n-a vrut" a declarat șoferul imediat după producerea accidentului.
In urma căzăturei femeia
a suferit câteva zgârieturi şi răni ușoare, pe spate şi la un picior, dar şi o sperietură puternică. Imediat la faţa locului a ajuns un echipaj al Ambulanței, însă femeia a refuzat să meargă la spital pentru a primi alte îngrijiri medicale. " Mă doare genunchiul tare, dar nu merg la spital că nu are cine să-mi plătească spitalizarea " a declarat ea imediat după accident.
Martorii prezenți la faţa locului au încercat să dea vina atât pe şofer, care spun ei ar fi avut viteză şi nu a frânat la timp, precum şi pe tânăra biciclistă care nu s-a asigurat în momentul când a virat stânga.

Şoferul a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ. In cauză s-a stabilit dosar penal, iar poliţiştii din Smeeni continuă cercetările pentru a stabili exact cauzele producerii evenimentului rutier.  

Niciun comentariu:

Cele mei citite stiri